vrijdag 30 juli 2010

11/12-jarige? Neeennn! 6/7-jarige voor Dagmar!!

Hello everybody!

Even meteen ingaan op de titel.. hij lijkt errug op de titel van een paar blogs geleden, maar dan omgedraaid! Dat klopt, want ik ben van groep geswitched! Ed had een counselor tekort bij de Puffingroep, de 6/7-jarigen waar ik oorspronkelijk counselor bij wilde zijn. Dit is een moeilijke groep met 2 kinderen die 'angerproblems' hebben en met 1 jongen met autisme die van 'lager' niveau is dan de jongen die ik in de groep had bij de Lynx. Verder luisteren ze niet naar de counselors en die counselors zijn naar een andere groep gegaan. Mij leek 't wel leuk en een uitdaging om deze groep te doen, dus sindsdien zit ik bij the Puffins! Ik draai nu deze groep met een andere nieuwe counselor en de groep doet 't best goed qua luisteren!

Van het weekend lekker rustig gedaan. Zaterdag even downtown om een cadeautje voor Jeanne te kopen, die zondag jarig is. Ik ben naar 'the Greenhouse' van Bob and Kitty Boyd geweest(hetzelfde als de Uiver) om buitenplantjes te halen. 's Avonds kwamen Sarah Buchanan en haar vader Chris Buchanan naar ons huis om te eten. Ik had Sarah al een tijdje niet gezien en het was goed om haar weer te zien.
Zondag hebben we ontbijt gegeten bij Brown's Wharff, dat is waar Mary werkt. Het is aan the Eastside of Boothbay, dus een andere view om downtown te bekijken. Bij Brown's Wharff staat ook een grote gele man, the lobsterman. Op de foto is te zien hoe groot die is! 's Middags ben ik met Jeanne naar Ocean's Point gegaan. Daar is het echt onweerstaanbaar mooi, we hebben een lange tijd gelopen over die mooie witte rotsen.

Maandag en dinsdag Boston! Maandagochtend besloot ik om naar kamp te gaan, het is te leuk om uit te slapen! Met de schoolbus gingen we naar Boston met Tom als busdriver! Eenmaal in Boston stonden we met een paar mensen te wachten met lobsterhoedjes op onze hoofd, vooral de mensen die een Hollands iemand gingen hosten. Op een gegeven moment zag ik Esther v. Duin en Leonie Jonker om het hoekje kijken bij de aankomsthal en ze gingen snel terug om met de rest door de deur te gaan! Vervolgens (eventjes verdwaald) terug naar het hotel, om vervolgens meteen door naar Quincy Market te gaan om wat te eten. Ik was gesloopt, moet je nagaan wat de Hollanders hebben doorstaan!

De volgende dag stond het State House op het programma, het parlementsgebouw van Massachusetts. Well, foto's zijn 1000 woorden waard, dus bekijk ze maar! Bij de Quincy Market heb ik me voor het eerst gewaagd aan sushi! Weliswaar met lobster als vulling! Ennnn, natuurlijk the ducktour! Met een 'bus' reden we door de stad, en op een gegeven moment reden we ook het water in en toen was het een boot! Het is net geen 'Transformer', maar zo'n legerding. Het deed me denken aan vier jaar geleden, dat we zelf een stukje mochten sturen. Meagan spoorde me aan om het te vragen en halverwege het waterritje zat ik weer achter het stuur. Dit keer mocht ik zelfs gas geven!
After that was het tijd om terug te gaan naar Boothbay. Hoe dichterbij we kwamen, hoe luidruchtiger de groep werd. Zenuwen speelde stiekem toch wel een rol! :) Eenmaal bij the Y hadden we een Potluck. Dat betekent dat iedereen iets zelf klaarmaakt en dit meeneemt naar de Y. Zo hadden we een avondmaal die uitgestald was over de tafels, echt heel lekker was het! Daarna ben ik naar the Hamblett's gegaan met Naomi en Ben, die daar verblijven. Lincoln, hun dochter van 10, wilde graag bij mij in de auto en we waren alvast naar het huis gegaan om trampoline te springen, terwijl de rest van the Hamblett's een rondje downtown deden om aan Ben en Naomi te laten zien. We zijn daarna gaan zwemmen en ook al wist ik het van tevoren, het was koudddd! Maar heel gezellig en halverwege kwamen ook Dave en zijn gastgezin! Vervolgens opwarmen in de hottube van the Hamblett's en daarna weer terug naar huis, the Fullers.
De dag erna moest ik gewoon weer 'werken!' Kortom, het waren twee zeeeeer geslaagde dagen!




































5 opmerkingen:

  1. Heey Dagger! Super mooie foto's zeg! Ben je nog langs 't 'Berklee School of Music' gelopen @ Boston? :P Dat is 1 van de bekendste of the world! Hou die kinders onder de duim he! En fijne verjaardag alvast! Ik zal er 1 op je drinken! x Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ina Varkevisser (moeder van Dave)do aug 05, 12:10:00 p.m.

    Hallo Dagmar,
    gefeliciteerd met je 20e verjaardag vandaag!
    Je ziet het; vanuit Katwijk volgen we alles op de voet. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyy Dag!
    Echt gave foto's!!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    XX. Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Dagmar,

    gefeliciteerd met je verjaardag! En mooie foto's daar bij Ocean's Point! :)

    groetjes Leon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi iedereen!

    Heel erg bedankt voor de felicitaties! Ik heb in elk geval een leuke Amerikaanse verjaardag gehad!
    Moeder van Dave, wat leuk dat u mijn blog leest! Ik vind (en vele anderen) het heel leuk en grappig om Dave in de groep te hebben!
    Alex, helaas heb ik the School of Music niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen